לימודי רפואה

לימודים לתואר דוקטור לרפואה (MD)

הפקולטה לרפואה של הטכניון, על יובֵל שנותיה, מחנכת ומטפחת דורות של בוגרים מוכשרים ויחודיים, מלומדים ומסורים, ענווים, קשובים ונכונים לסייע למטופליהם. השפעתם ניכרת ברפואה, במחקר ובתעשיה בארץ וברחבי העולם.

מהלך הלימודים:

בשלוש השנים הראשונות (השנים הפרה-קליניות) לומדים התלמידים במגוון קורסים וסמינרים מדעיים. כבר מהשבוע הראשון ללימודיהם ולאורך שלושת השנים הראשונות, מוקדש יום בשבוע להכשרה קלינית, חשיפה לחולים, לצוות ולסביבה רפואית. הלימודים מתקיימים באוירה ייחודית ואיכותית בקמפוס הירוק של הטכניון על הר הכרמל, ובקמפוס רפואה על שפת הים בבת גלים.

בשלוש השנים הבאות (השנים הקליניות) הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות בבתי חולים המסונפים לפקולטה לרפואה. בשנת הסטאז’, שנה של עבודה מעשית בבית החולים, ממשיך ומפתח התלמיד את יכולותיו הקליניות בהנחיית צוות רופאים מקצועי ומנוסה.
רישום וקבלה – 077-8871166

למידע נוסף ניתן לפנות לאתר הטכניון ללימודי הסמכה.

תלמידים מצטיינים במיוחד יוכלו להשתלב בתכנית לתואר MD-PhD. התכנית מכשירה רופאים-חוקרים ומותאמת אישית לכל תלמיד ותלמיד לפי התחום בו הוא מגלה עניין. התלמידים במסלול המשולב נהנים ממלגות קיום ופטור משכר הלימוד. למידע נוסף יש לפנות לגב׳ שירי שפורן, 04-8295374.