להלן מספר עדכונים להנחיות קודמות שהוצאנו בעקבות הודעת ראש הממשלה 14/03/2020:

שלום,

להלן מספר עדכונים להנחיות קודמות שהוצאנו בעקבות הודעת ראש הממשלה 14/03/2020:

  • העבודה בטכניון ממשיכה והעובדים מתבקשים להתייצב לעבודה מחר בבוקר.
  • סטודנטים הגרים במעונות יכולים להישאר בהם.  יחד עם זאת, אנחנו ממליצים כי מי שיש להם עורף משפחתי בישראל בו ניתן לשמור טוב יותר על “בידוד חברתי” ייסע הבייתה.  הדבר יסייע לנו להוריד את הצפיפות במעונות ובכך להירתם טוב יותר למאמץ הלאומי של מניעת הידבקות.
  • לאור האיסור על התקהלות של יותר מ-10 אנשים במרחב פיסי סגור אחד וכן הדרישה לשמור על מרחק של 2 מטר לפחות בין אנשים, ראשי היחידות מתבקשים להיערך כבר מחר בבוקר לדילול מספר העובדים בהתאם.  מומלץ כי במקרים כאלו תתכנן היחידה עבודה במשמרות – למשל, משמרת שתגיע לעבודה בימים א’, ג’ ו-ה’ ומשמרת אחרת בימים ב’, ד’.
  • חל איסור מוחלט על הבאת ילדים למקום העבודה.
  • בגלל השעה המאוחרת והאפשרות שלא כל העובדים יקראו את הדוא”ל הזה לפני יציאתם לעבודה מחר אני מתנצל מראש בפני מי שיגיעו מחר לעבודה ויתבקשו לשוב על עקבותיהם ולחזור הביתה עקב הצורך לדלל מקומות צפופים מדי. אני בטוח שכל מי שקורא דוא”ל זה מבין שזהו צו השעה.
  • עקב סגירת בתי הספר והגנים ברור כי יהיו עובדים שלא יוכלו להגיע לעבודה כרגיל.  אני מבקש מעובדים כאלו להודיע על כך לראשי המנהל ביחידות בהקדם האפשרי.  כמו כן אני מבקש מכל ראש יחידה להכין רשימה של עובדים חיוניים שיש להם את התנאים הנדרשים לעבודה מהבית ולהגישה לסמנכ”לים למשא”ן בטכניון ובמוסד הטכניון לאישור.  נשתדל לבצע את התהליך הזה מוקדם ככל הניתן עם פתיחת השבוע כדי להקטין אי ודאות ולשמר עד כמה שניתן רציפות בעבודה.
  • מרכז הספורט ובפרט הבריכה וחדר הכושר סגורים עד להודעה חדשה.  כך גם המסעדות הפזורות בקמפוס (העובדים והסטודנטים מתבקשים להביא איתם אוכל מהבית).

יש לקחת בחשבון כי יש סבירות גבוהה לכך שיהיו שינויים בהנחיות לאור הדינמיקה של התפשטות המחלה בישראל.  שינויים כאלו יכולים להתרחש כבר מחר.  אני מבטיח כי כאשר יהיה שינוי שיצדיק שוב הודעה לתפוצה נרחבת אעשה זאת.  אנא שמרו על קור רוח ופעלו באחריות ובהתאם להנחיות הכלליות של משרד הבריאות וההנחיות הספציפיות של הטכניון.

שבוע טוב והרבה בריאות לכולם,

בועז גולני